Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacientului

DATE DE IDENTIFICARE PACIENT

Nume, prenume:

Adresa:

Telefon:

Servicii medicale solicitate la cabinetul medical CARDIA ECHO:

Vă rugăm în continuare să bifaţi căsuţa care se potriveşte opiniei dumneavoastră. Pentru detalii şi exemple vă rugăm să completaţi SECTIUNEA III : Alte comentarii.

SECŢIUNEA I: Satisfacţie generală

Sunteţi mulţumit/ă de modul de obţinere a tuturor informaţiilor de care aveţi nevoie de la recepţie?

Există spaţiu suficient şi confortabil pentru aşteptare?

Sunteţi mulţumit/ă de modul de programare a accesului în cabinet?

Cât de mulţumit/ă sunteţi de serviciile medicale primite de la noi?

Intenţionaţi să apelaţi şi pe viitor la serviciile noastre?

SECŢIUNEA II: Profesionalismul personalului

Sunteţi mulţumit de modul în care aţi fost examinat, în cadrul cabinetului medical în vederea stabilirii diagosticului?

Sunteţi mulţumit de informaţiile şi detaliile referitoare la medicaţie/tratament primite de la medic?

Păstraţi legătura cu medicul şi după terminarea consultului?

Consideraţi că asistenta v-a ascultat cu atenţie şi v-a oferit informaţii suficiente?

SECŢIUNEA III: Alte comentarii / propuneri de îmbunătăţire